مصاحبه آرشیو خبر ها
کنفرانس خبری سرمربی یوونتوس ! شکست مقابل بارسا قابل قبول نیست

کنفرانس خبری سرمربی یوونتوس ! شکست مقابل بارسا قابل قبول نیست

یوونتوس در اخرین دیدار دوستانه پیش فصل خود به مصاف آتالانتا میرود. دیداری که می تواند شرایط بازیکنان بیانکونری را برای مربی و هواداران مشخص کند.

 

مکس الگری در خصوص این دیدار می گوید:

 

می خواهم شرایط بازیکنانم را ببینم و بسنجم. و با حضور آنان در دقایق بیشتر در زمین بدانم که در چه اوضاعی قرار داریم. برای درک اینکه کجا قرار داریم بسیار مهم است. و بعد از روز سه شنبه تمرینات اصلی را برای فصل از سر بگیریم و فصل را با سه امتیاز مهم آن شروع کنیم.

 

دیبالا

 

او را در شرایط خوبی دیدم. درست مانند سایر بازیکنان. از فردا بازخواهد گشت و برخی از بازیکنان نیز با تاخیر به تمرینات برمی گردند و برخی نیز شرایط اینده شان کمی در ابهام است و این دلیلی ست برای عدم حضور صد در صدی شان در تمرینات.

 

هافبک

 

رمزی بازی خوبی انجام داد و همچنان می تواند بهتر شود. دنیلو بسیار هوشمند و زیرک است و می تواند در فضاهای بیشتری بازی کند.

 

آتالانتا

 

گاسپرینی همچنان در حال نشان دادن شایستگی های خود است. آتالانتا نیز تیمی قدرتی و فیزیکی ست. دوندگی بسیار خوبی در این تیم وجود دارد و به خوبی فوتبال بازی می کنند. در اروپا نیز خیلی خوب بازی کردند. به هر حال برای من این تیم یکی از هشت تیمی خواهد بود که برای اسکودتو مبارزه خواهند کرد.

 

پیشرفت

 

ما در سه بازی دوستانه سه گل دریافت کردیم و این به هیچ عنوان قابل قبول نیست. باید در اسرع وقت در این بخش پیشرفت داشته باشیم و در نقطه مقابل نیز باید در گلزنی دقت کنیم، هنوز برای حضور در شرایط مسابقه تمرین می کنیم.

 

کیه زا

 

کیفیت و توانایی او در بازی بسیار بالاست، ضرباتی که به دروازه رقبا میزند و دریبل های تک به تک او نشان از کیفیت اوست. به نظر من بیشتر در سمت راست موفق است اما در سمت چپ نیز بسیار خوب بازی میکند.

 

لیگ سری آ

 

منتظر لیگی تقریبا یکسان هستم. 38 بازی که در هر یک از انها باید برای نتیجه گرفتن بازی کرد. در هر بازی باید برای برنده شدن بازی کنیم و در ماه مارس باید برای مبارزه نهایی و گرفتن اسکودتو در تلاش و مبارزه باشیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: